Page 71 - ÖZ BAKIŞ - İZMİR İl Millî Eğiitm Müdürlüğü Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
P. 71
Öz Bakış
5 (a) Uyarlamalar olumlu sonuç verdi. Süreç sonlandı.
Öğretmenin sınıf içerisinde öğrencinin Öğretmenlerimiz bazen bu gibi durumlarda
öğrenme sürecini olumlu yönde etkileyecek öğrencide bir yetersizlik olabileceğini
düzenlemeler yapması ile öğrencideki düşünüp tıbbi ve eğitsel tanılama sürecini
öğrenme eksikliği ortadan kalkabilir. başlatabiliyor.
Her öğrenci özeldir ve her öğrencinin Sınıf içerisinde yapılan bazı düzenlemeler ve
kendine özgü öğrenme tekniği ve yöntemleri öğrenme yöntemindeki küçük değişiklikler
olabilir. sonucunda bu öğrencilerimizin öğrenme
eksiklikleri ortadan kalkabiliyor. Bunun için
Öğretmen öğrenciye uygun olan öğrenme
yöntemini bulamamış olabilir ve bu durum önce bu yöntemi kullanmak faydalı olacaktır.
öğrencide öğrenme eksikliği yaratabilir.
(b) Uyarlamalara Rağmen
Özel Gereksinim Devam Ediyor.
Sınıf içerisinde ve öğrenme yönteminde yaptığımız
değişiklikler sonucunda öğrencinin öğrenme
eksikliği devam ediyor olabilir.
Bu durumda öğrenciyi eğitsel değerlendirme ve
tanılama süreci için RAM’a yönlendirmek gerekir.
Şubat 2022 - Sayı 1 | 71