Page 30 - ÖZ BAKIŞ - İZMİR İl Millî Eğiitm Müdürlüğü Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
P. 30

Öz Bakış


                                                         PROJE



                         Salgın Sonrası Okula Uyum

                                     Psikososyal





                     Destek Çalışmaları














































            Proje Ekibi                      OVID-19 salgın hastalık      olmak amacıyla Karabağlar İlçe Milli

            Ayşe KANAY                       tedbirleri gereği tam        Eğitim Müdürlüğü ve Karabağlar
            Müdür Yardımcısı
            Dr. Serdal ÖZGÖZGÜ      C kapasite olarak yüz yüze            Rehberlik ve Araştırma Merkezi olarak
            Rehber Öğretmen
            Dr. M. Faruk ARIKAN      sürdürülemeyen eğitim uygulamaları,   bir dizi çalışma yapılmıştır.
            Psikolojik Danışman      2021-2022 eğitim öğretim yılı
            Abdullah ALYAPRAK                                             Çalışmalar, Dokuz Eylül Üniversitesi
            Psikolojik Danışman      itibariyle normalleşme planlamaları
            Volkan EZELİ                                                  Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
            Rehber Öğretmen          çerçevesinde yeniden yüz yüze        Araştırma ve Uygulama Merkezi,
            Hanife GÜNEŞ             olarak devam etmektedir.
            Psikolojik Danışman                                           Dokuz Eylül Üniversitesi ile İzmir
            Ali ÇOKLUK
            Psikolojik Danışman      Salgın hastalık koşullarının,        Demokrasi Üniversitelerinin Rehberlik
            Karabağlar               öğrencilerimizin psikolojik, sosyal   ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim
            Rehberlik ve Araştırma   ve akademik durumlarında yarattığı   Dalı öğretim üyeleri iş birliği ile
            Merkezi                  olumsuz etkilerle baş edebilmesine,   yürütülmüştür.
                                     kişisel ve sosyal alanda yeniden
                                     normalleşme çalışmalarına destek



            30 |  Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35