Page 6 - İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü Temmuz 2019 Arge Bülteni
P. 6
Genelge ve Hazırlık Programı doğrultusunda başlatılan 2019-2023 Stratejik Plan
çalışmaları aşağıdaki takvime uygun olarak yürütülmüştür.
No Yürütülen Çalışma Tarih
2019-2023 Stratejik Planlan Hazırlık Programının İlçe Milli Eğitim
1 Eylül 2018
Müdürlüklerimize Duyurulması
2 İl / İlçe Kurul ve Ekiplerinin Oluşturulması Eylül 2018
3 Bilgilendirmelerin Yapılması Ekim 2018
4 Durum Analizi Ekim-Kasım 2018
5 Geleceğe yönelim Aralık 2018
İl MEM SP Taslağın Milli Eğitim Bakanlığına Gönderilmesi* *Ocak 2019
6
İlçe MEM SP Taslağın Müdürlüğümüze Gönderilmesi* *Ocak 2019
7 Taslakta düzeltmelerin yapılması* *Ocak 2019
8 Onay ve Yayım* *Ocak 2019
2019-2023 Stratejik Planımızın temel yapısı Bakanlığımızın Stratejik Planı ile uyumlu olarak
hazırlanmış 7 amaç, 22 hedef, 47 strateji, 237 faaliyet ve 77 performans göstergesi içermektedir. Stratejik Plan
hazırlama aşamasında planda yer alan konular 2023 Eğitim Vizyon Belgesine dayanarak belirlenmiştir.
Hazırlanan Stratejik Planımız Bakanlığımıza gönderilmiş olup onay süreci devam etmektedir. İlçe Milli Eğitim
Müdürlerimizin Stratejik Planları incelenmiş ve gerekli dönütler verilmiştir.
İzmir Valiliği İl Kalite Koordinasyon Kurulu Kurumsal Öz değerlendirme Çalışmaları ;
İzmir Valiliği İl Kalite Koordinasyon Kurulu Kurumsal Öz değerlendirme Çalışmaları kapsamında 2018
yıl sonu, “Çalışan Memnuniyet Anketi”, “ Hizmet Alan Memnuniyet Anketi ” ve “ Toplum Memnuniyet Anketi ”
veri girişlerinin ilgili paydaşlar tarafından yapılmasını sağlayabilmek için ön hazırlıklar yapılmıştır. 01.01.2019
tarihinden itibaren tüm paydaşların ankete ulaşabilmeleri sağlanacaktır.
İl Milli Eğitim Müdürlüğü Kalite Çalışmaları;
Kalite geliştirme çalışmaları kapsamında İl Milli
Eğitim Müdürlüğümüzün yürütmekte olduğu
hizmetlerden memnuniyetlerin ölçülmesi amacıyla
müdürlüğümüz binasına yerleştirilen Kiosk cihazı
verileri aylık olarak izlendi.
Kiosk cihazımızdaki anketler sayesinde hizmet
alan bireyler ilgili birimleri değerlendirme imkanı
bulmuş, 01.01.2019-01.07.2019 tarihleri arasında
400 hizmet alan vatandaşımızın değerlendirmelerine
göre genel memnuniyet oranı 5 üzerinden 4,07
olmuştur.
6