1779
11:29
22.03.2023
1 | İZMİR ŞEHİT FURKAN YAVAŞ ANADOLU LİSESİ | TOPRA KSIZ TARIM SİSTEMLERİNDE MİKORİZAL FUNGUSLARIN VE BAZI RİZOBAKTERİ UYGULAMALARININ ÇİLEK YETİŞTİRİCİLİĞİ VERİM VE KALİTE ÜZERİNE ETKİSİ |
BİYOL OJİ | Tarım ve Hayvancılık Teknolojileri |
|||
2 | İZMİR ÖZEL ÇAKABEY LİSESİ | DENTİN AŞIRI HASSASİYETİNE YÖNELİK YENİ BİR TEDAVİ AJANI GELİŞTİRİLMESİ |
BİYOLOJİ | Malzeme Bilimi ve Nanoteknoloji |
|||
3 | İZMİR BUCA İNCİ-ÖZER TIRNAKLI FEN LİSESİ | KIKIRDAK DOKU MÜHENDİSLİĞİNDE 3 BOYUTLU BİYOBASKIDA KULLANIM POTANSİYELİ OLAN YENİLİKÇİ BİYOFONKSİYONEL MÜREKKEP GELİŞTİRİLMESİ |
BİYOLOJİ | Biyotaklit | |||
4 | İZMİR ÖZEL EGE LİSESİ | CENTELLA ASİATİCA BİTKİ ÖZÜTÜNÜN NÖROBLASTOMA KANSER HÜCRELERİ ÜZERİNDEKİ SİTOTOKSİK, APOPTOTİK ETKİLERİNİN VE İLİŞKİLİ MİKRORNA DEĞİŞİMİNİN İNCELENMESİ |
BİYOLOJİ | Genetik ve Biyoteknoloji | |||
5 | İZMİR ÖZEL İZMİR BAHÇEŞEHİR KOLEJİ ELLİNCİ YIL ANADOLU LİSESİ | SUDA YAŞAYAN BAZI CANLILARIN ANTİMİKROBİYAL PEPTİTLERİNİN BELİRLENMESİ |
BİYOLOJİ | Genetik ve Biyoteknoloji | |||
6 | İZMİR FEN LİSESİ AYDIN TED ÖZEL EGE ANADOLU LİSESİ İZMİR BORNOVA ANADOLU LİSESİ |
ZARAR GÖRMÜŞ HÜCRELER İÇİN KOLESTEROL VE SERİSİN İÇERİKLİ İLK YARDIM KİTİ |
BİYOLOJİ | Genetik ve Biyoteknoloji | |||
7 | İZMİR ÇİĞLİ FEN LİSESİ | TEMPORİN-SHF AMP KONJUGE GELMA HİDROJELİNİN ANTİMİKROBİYAL ÖZELLİĞİNİN BELİRLENMESİ |
BİYOLOJİ | Biyomedikal Cihaz Teknolojileri |
|||
8 | İZMİR ÖZEL İZMİR BAHÇEŞEHİR KOLEJİ ELLİNCİ YIL ANADOLU LİSESİ | ORAL SKUAMÖZ HÜCRELİ KANSER HÜCRELERİNDE MORUS NİGRA EKSTRELERİNİN ETKİLERİ |
BİYOLOJİ | Genetik ve Biyoteknoloji | |||
9 | İZMİR ÖZEL İZMİR BAHÇEŞEHİR KOLEJİ ELLİNCİ YIL FEN VE TEKNOLOJİ LİSESİ | LACTOBACİLLUS BAKTERİLERİ VE BİRA ATIK SUYUNDAN SÜRDÜRÜLEBİLİR BİYOHİDROJEN VE ELEKTRİK ELDESİ |
BİYOLOJİ | Yenilenebilir Enerji | |||
10 | İZMİR ÖZEL EGE LİSESİ | BİRC6 GENİ HOMOZİGOT VARYASYONUNUN PREMATÜR OVERYAN YETMEZLİK İLE OLASI İLİŞKİSİNİN ZEBRA BALIĞINDA (DANİO RERİO) MODELLENMESİ |
BİYOLOJİ | Genetik ve Biyoteknoloji | |||
11 | İZMİR BÜYÜKÇİĞLİ ÖZEL TÜRK KOLEJİ FEN LİSESİ | DOĞU ANADOLU BÖLGESİNDE YAŞAYAN EREMİAS PLESKEİ NIKOLSKY, 1905 (SQUAMATA: LACERTIDAE) POPÜLASYONUNDA İSKELET KRONOLOJİSİ YÖNTEMİYLE YAŞ TAYİNİ |
BİYOLOJİ | Ekolojik Denge | |||
12 | İZMİR MEV KOLEJİ ÖZEL İZMİR BORNOVA FEN LİSESİ | BİSFENOL A'NIN YERİNE KULLANILAN KİMYASAL BİSFENOL Z CANLILAR İÇİN GERÇEKTEN GÜVENLİ Mİ? |
BİYOLOJİ | Yer ve Deniz Bilimleri | |||
13 | İZMİR FEN LİSESİ | AÇIK DENİZ HİBRİT ENERJİ (DALGA VE RÜZGâR ENERJİSİ) DÖNÜŞTÜRÜCÜSÜ TASARIMI VE ÜLKEMİZ EGE DENİZİ KARASULARI İÇİN UYGUN YER SEÇİMİ |
COĞRAFYA | Yenilenebilir Enerji | |||
14 | İZMİR ÖZEL BAHÇEŞEHİR KOLEJİ KUZEY KAMPÜSÜ ANADOLU LİSESİ İZMİR ÖZEL BAHÇEŞEHİR KOLEJİ KUZEY KAMPÜSÜ FEN LİSESİ |
ÇAM İĞNESİ ATIKLARIYLA SÜRDÜRÜLEBİLİR TOPRAKSIZ TARIM MÜMKÜN MÜ? |
COĞRAFYA | Tarım ve Hayvancılık Teknolojileri |
|||
15 | İZMİR FEN LİSESİ | KONYA'DAKİ OBRUK OLUŞUMA DİKKAT ÇEKİLMESİ VE OBRUK OLUŞUMLARININ ÖNLENMESİ |
COĞRAFYA | Su Okuryazarlığı | |||
16 | İZMİR ÖZEL İZMİR AMERİKAN KOLEJİ | KÖRFEZDEKİ GÖRÜNMEYEN TEHLİKE | COĞRAFYA | Su Okuryazarlığı | |||
17 | İZMİR GAZİEMİR NEVVAR SALİH İŞGÖREN ANADOLU LİSESİ | EY ŞEHİT OĞLU ŞEHİT ! (ŞEHİTLİK ALGISININ METAFORLARLA İNCELENMESİ: ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME ) |
DEĞERLER EĞİTİMİ | Kültürel Miras | |||
18 | İZMİR MENEMEN ATATÜRK ANADOLU LİSESİ | DEĞERLER EĞİTİMİ BAĞLAMINDA SAVAŞ VE BARIŞ: RUSYA-UKRAYNA ÖRNEĞİ |
DEĞERLER EĞİTİMİ | İnsan Hakları ve Demokrasi |
|||
19 | İZMİR TORBALI ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ | KÜŞTERİ MEYDANINDAN DEĞERLERE, DİJİTAL BİR YOLCULUK | DEĞERLER EĞİTİMİ | Dijital Dönüşüm | |||
20 | İZMİR ÖZEL İZMİR BAHÇEŞEHİR KOLEJİ ELLİNCİ YIL ANADOLU LİSESİ | GHOSTİNG, GASLİGHTİNG, CİNSİYETÇİ SÖYLEMLER TOPLUMUN VE ŞİMDİNİN MESELESİDİR. PEKİ, ÇÖZÜM? ERİL DEĞİL, DİŞİL DEĞİL, EŞİT BAKIŞ AÇISI. |
DEĞERLER EĞİTİMİ | Medya Okuryazarlığı | |||
21 | İZMİR ÖZEL ÇAKABEY LİSESİ | TARIM UYGULAMALARINA YÖNELİK PLAZMA AKTİF SU CİHAZI GELİŞTİRİLMESİ |
FİZİK | Tarım ve Hayvancılık Teknolojileri |
|||
22 | İZMİR ÖZEL EGE LİSESİ | MOS2'NİN OPTOELEKTRONİK ÖZELLİKLERİNİN ARAŞTIRILMASI, İLETKENLİĞİNİN GAZ SENSÖRLERİ ÜZERİNDEKİ VERİMİ |
FİZİK | Malzeme Bilimi ve Nanoteknoloji |
|||
23 | İZMİR ATATÜRK LİSESİ İZMİR BÜYÜKÇİĞLİ ÖZEL TÜRK KOLEJİ FEN LİSESİ |
GÜNEŞ SİSTEMİNİN ARKTİK KUTUP BÖLGESİNDE MEYDANA GELEN BUZUL DEPREMLERİNE ETKİSİNİN DENEYSEL İNCELENMESİ |
FİZİK | Astronomi ve Astrofizik | |||
24 | İZMİR ÖZEL TAKEV FEN LİSESİ | TASARLANAN OPTİK POLARİMETRİ SİSTEMİ İLE GÖZDEKİ ÖN ODA DERİNLİĞİNİN ÖLÇÜMÜ |
FİZİK | Biyomedikal Cihaz Teknolojileri |
|||
25 | İZMİR ÖZEL EGE LİSESİ | YUMUŞAK ROBOT UYGULAMALARI İÇİN ELEKTRİK KONTROLLÜ ELASTOMER YAPININ GELİŞTİRİLMESİ |
FİZİK | STEAM (Fen, Teknoloji, Mühendislik, Sanat ve Matematik) |
|||
26 | İZMİR BUCA İNCİ-ÖZER TIRNAKLI FEN LİSESİ | TRİBOELEKTRİK-PİROELEKTRİK ÖZELLİKLİ GİYİLEBİLİR HİBRİT NANOJENARATÖR TASARIMI |
FİZİK | Giyilebilir Teknolojiler | |||
27 | İZMİR ÖZEL İZMİR AMERİKAN KOLEJİ | MANYETİK NANOPARÇACIK HİPERTERMİSİ ÖLÇÜMÜ İÇİN BİR SİSTEM GELİŞTİRİLMESİ VE BİYOUYUMLU MANYETİK NANOPARÇACIK SENTEZİ |
FİZİK | Malzeme Bilimi ve Nanoteknoloji |
|||
28 | İZMİR KARŞIYAKA CİHAT KORA ANADOLU LİSESİ | DİLALTI HIZLI ERİYEN İNSÜLİN TAŞIYAN İNCE FİLMLERİN GELİŞTİRİLMESİ |
KİMYA | Biyomedikal Cihaz Teknolojileri |
|||
29 | İZMİR ÖZEL İZMİR AMERİKAN KOLEJİ | MR GÖRÜNTÜLEME KALİBRASYONU İÇİN UYGUN MALİYETLİ STABİLİTE FANTOMU |
KİMYA | Biyomedikal Cihaz Teknolojileri |
|||
30 | İZMİR BUCA İNCİ-ÖZER TIRNAKLI FEN LİSESİ İZMİR ŞİRİNYER ERTUĞRUL GAZİ ANADOLU LİSESİ |
KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ KANSER TEDAVİSİ YAKLAŞIMI KAPSAMINDA TERAPÖTİK İLAÇ İZLEME AMAÇLI NANOBİYOSENSÖR GELİŞTİRİLMESİ |
KİMYA | Biyomedikal Cihaz Teknolojileri |
|||
31 | İZMİR ÖZEL TÜRK FEN LİSESİ | TERS ELEKTRODİYALİZ YÖNTEMİYLE TUZLULUK FARKINA DAYALI ENERJİ ÜRETİMİ |
KİMYA | Yenilenebilir Enerji | |||
32 | İZMİR ÖZEL TÜRK KOLEJİ ANADOLU LİSESİ | MAGNEZYUM ASETİL TAURAT VE SÜLFATIN NÖROBLASTOMA HÜCRELERİNİN AMİNO ASİT DÜZEYLERİNDEKİ ETKİLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASIDIR |
KİMYA | Sağlıklı Beslenme | |||
33 | İZMİR ÖZEL ÇAKABEY LİSESİ | FİTOKİMYASALLARIN TEDAVİ EDİCİ ETKİLERİNİN MOLEKÜLER MODELLEME YÖNTEMİYLE ARAŞTIRILMASI |
KİMYA | Halk Sağlığı ve Koruyucu Sağlık Hizmetleri |
|||
34 | İZMİR ÖZEL İZMİR BAHÇEŞEHİR KOLEJİ ELLİNCİ YIL ANADOLU LİSESİ | SULARIN ARITILMASINA YÖNELİK ÇEVRE DOSTU ADSORBANLAR HAZIRLANMASI VE İNOVATİF BİR ARITMA - ÇUBUK ELEK ? YÖNTEMİ GELİŞTİRİLMESİ |
KİMYA | Çevre ve Çevreyi Koruma |
|||
35 | İZMİR ÖZEL TAKEV FEN LİSESİ | YOĞUN BAKIM ÜNİTESİNDE HASTANE KÖKENLİ PATOJENLERİ HIZLI TESPİT EDEN TÜP İÇİNDE LABORATUVAR |
KİMYA | Malzeme Bilimi ve Nanoteknoloji |
|||
36 | İZMİR ÖZEL BİLFEN FEN LİSESİ | ZEYTİN BUDAMA ATIKLARININ HİDROTERMAL SIVILAŞTIRMA YÖNTEMİYLE BİYOYAĞA DÖNÜŞTÜRÜLEREK KATMA DEĞER KAZANDIRILMASI |
KİMYA | Yenilenebilir Enerji | 0 | ||
37 | İZMİR KARŞIYAKA ATAKENT ANADOLU LİSESİ | YETERSİZLİKLER ÖĞRENMEYE ENGEL DEĞİL | MATEMATİK | STEAM (Fen, Teknoloji, Mühendislik, Sanat ve Matematik) |
|||
38 | İZMİR ÖZEL EGE LİSESİ | EULER-PHI PARÇALANIŞLARI VE ÜRETEÇ FONKSİYONLARI | MATEMATİK | STEAM (Fen, Teknoloji, Mühendislik, Sanat ve Matematik) |
|||
39 | İZMİR ÇİĞLİ FEN LİSESİ | KOSİNÜS DEĞERİ RASYONEL SAYI OLARAK VERİLEN AÇILARA SAHİP TAM SAYI KENARLI ÜÇGEN OLUŞTURMA ALGORİTMALARI |
MATEMATİK | Özgün Algoritma Tasarımı |
|||
40 | İZMİR ÖZEL GELİŞİM KOLEJİ | KUVVET FARK ÜÇGENLERİNİN MATEMATİKSEL MODELLENMESİ VE YENİ BİR ASAL SAYI ALGORİTMASI |
MATEMATİK | Hazır Algoritma Uygulamaları |
|||
41 | İZMİR ÖZEL TAKEV FEN LİSESİ | PİSAGOR MATRİSLERİ | MATEMATİK | STEAM (Fen, Teknoloji, Mühendislik, Sanat ve Matematik) |
|||
42 | İZMİR BUCA İNCİ-ÖZER TIRNAKLI FEN LİSESİ | N VEZİR BULMACASININ M-BOYUT K-VEZİR İÇİN GENELLEŞTİRİLMESİ VE ÇÖZÜM ALGORİTMASI SUNULMASI |
MATEMATİK | Özgün Algoritma Tasarımı |
|||
43 | İZMİR ÖZEL GÜZELBAHÇE BAHÇEŞEHİR KOLEJİ ANADOLU LİSESİ | ARİTMETİK TOPLAMLARIN BÖLÜNEBİLİRLİĞİ | MATEMATİK | Özgün Algoritma Tasarımı |
|||
44 | İZMİR GAZİEMİR NEVVAR SALİH İŞGÖREN ANADOLU LİSESİ | LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BİLİNÇLİ FARKINDALIK DÜZEYLERİ İLE İNTERNET BAĞIMLILIĞI DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ |
PSİKOLOJİ | Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele |
|||
45 | İZMİR ÖVGÜ TERZİBAŞIOĞLU ANADOLU LİSESİ | SOSYAL MEDYA KAYNAKLI GÖRÜNÜŞ KAYGISIYLA BAŞA ÇIKMA AKRAN DESTEK PROGRAMI |
PSİKOLOJİ | Medya Okuryazarlığı | |||
46 | İZMİR FEN LİSESİ | İNGİLİZCEYİ SEVDİREN, OYUNLAŞTIRARAK ÖĞRETEN KARTLAR | PSİKOLOJİ | Yabancı Dil Eğitimi | |||
47 | İZMİR BUCA İNCİ-ÖZER TIRNAKLI FEN LİSESİ | LİSE ÖĞRENCİLERİNİN GELİŞMELERİ KAÇIRMA KORKUSU, SOSYOTELİZM VE İYİ OLUŞ DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ |
PSİKOLOJİ | Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele |
|||
48 | İZMİR BUCA İNCİ-ÖZER TIRNAKLI FEN LİSESİ | FEN LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN YENİLENEBİLİR ENERJİ BİLGİ SEVİYESİ VE FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ |
SOSYOLOJİ | Yenilenebilir Enerji | |||
49 | İZMİR ÖZEL ÇAKABEY LİSESİ | CUMHURİYET'İN 100. YILINDA CUMHURİYET VE YURTTAŞLIK ÜZERİNE DÜŞÜNMEK |
SOSYOLOJİ | İnsan Hakları ve Demokrasi |
|||
50 | İZMİR ÖZEL İZMİR ATATÜRK ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ NEDİM UYSAL MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ | GÖRME ENGELLİ BİREYLER İÇİN BRAİLLE ALFABESİ İLE FORMA ETİKETİ | SOSYOLOJİ | Değerler Eğitimi | |||
51 | İZMİR KARŞIYAKA CİHAT KORA ANADOLU LİSESİ | İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖÇ VE GÖÇMENLİK ALGILARININ RESİMSEL ANLATIMLARINA YANSIMASI |
SOSYOLOJİ | Göç ve Uyum | |||
52 | İZMİR ÖZEL ERASLAN ANADOLU LİSESİ | DOĞAL AFETLER KARŞISINDA DEĞİŞEN MEDYA DİLİ VE AFET SÖYLEMLERİNİN TOPLUMDA BIRAKTIĞI İZLENİMLER |
SOSYOLOJİ | Medya Okuryazarlığı | |||
53 | İZMİR ÖZEL İZMİR BAHÇEŞEHİR KOLEJİ ELLİNCİ YIL ANADOLU LİSESİ | MEVZUBAHİS ÇOCUKLAR VE HAKLARIYSA BU MEVZU IRK DA TANIMAZ SINIR DA... ÇÜNKÜ HER ÇOCUK ÖZELDİR! |
SOSYOLOJİ | Değerler Eğitimi | |||
54 | İZMİR TED ALİAĞA KOLEJİ VAKFI ÖZEL LİSESİ | CUMHURİYETİN YÜZÜNCÜ YILINDA KURTULUŞUN BANDOSU VE YAŞAYAN SON TANIĞI |
TARİH | Kültürel Miras | |||
55 | İZMİR TİRE ÖĞRETMEN MELAHAT AKSOY SOSYAL BİLİMLER LİSESİ | BİR HOŞGÖRÜ İKLİMİ: "YAŞAYAN SON TANIKLARIYLA TİRE MUSEVİLERİ" |
TARİH | Kültürel Miras | |||
56 | İZMİR FOÇA REHA MİDİLLİ ANADOLU LİSESİ | PARŞÖMEN YAPIMI VE KÜLTÜREL MİRASIN GELECEK NESİLLERE AKTARILMASI |
TARİH | Kültürel Miras | |||
57 | İZMİR CENGİZ AYTMATOV SOSYAL BİLİMLER LİSESİ | TARİH ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR; ÖĞRENCİNİN KALEMİNDEN HİKAYELEŞTİRİLMİŞ TARİH |
TARİH | Değerler Eğitimi | |||
58 | İZMİR FEN LİSESİ | BORNOVA KÖŞKLERİ ÖZELİNDE TARİH BİLİNCİNİN GELİŞTİRİLMESİ | TARİH | Kültürel Miras | |||
59 | İZMİR BUCA İNCİ-ÖZER TIRNAKLI FEN LİSESİ | AKILLI ELEKTRONİK BURUN SİSTEMİ GELİŞTİRİLMESİ VE AKCİĞER KANSERİ TEŞHİSİ İÇİN UYGULANMASI |
TEKNOLOJİK TASARIM | STEAM (Fen, Teknoloji, Mühendislik, Sanat ve Matematik) |
|||
60 | İZMİR ÖZEL TÜRK FEN LİSESİ | TAŞINABİLİR HAVA KALİTESİ ÖLÇÜM MODÜLÜ (AİRQ-M) | TEKNOLOJİK TASARIM | Halk Sağlığı ve Koruyucu Sağlık Hizmetleri |
|||
61 | İZMİR ÖZEL EGE LİSESİ | MADEN FELAKET ÖNLEYİCİ (MFÖ) | TEKNOLOJİK TASARIM | Robotik ve Kodlama | |||
62 | İZMİR SEFERİHİSAR SEMİHA-İRFAN ÇALI MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ | BEYAZ KUBBEDE RENKLİ EĞİTİM ? ULUĞ BEY PLANETARYUMU | TEKNOLOJİK TASARIM | Okul Dışı Öğrenme Ortamları |
|||
63 | İZMİR ÖZEL İZMİR ATATÜRK ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ NEDİM UYSAL MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ | SU ALTI REHBERİ (SARB) ? ROV'LAR İÇİN KABLOSUZ KONTROL VE CANLI GÖRÜNTÜ AKTARAN MODÜL |
TEKNOLOJİK TASARIM | Milli Teknoloji Hamlesi | |||
64 | İZMİR ÖZEL TAKEV FEN LİSESİ | YAPAY ZEKA TABANLI TAĞŞİŞ DEDEKTÖRÜ | TEKNOLOJİK TASARIM | Gıda ve Gıda Arzı Güvenliği |
|||
65 | İZMİR ÖZEL GELİŞİM KOLEJİ | ALG VE DİĞER MİKROORGANİZMALARIN OTOMATİK MİKROAKIŞKAN MİKROSKOP SİSTEMİ İLE ALGILANMASI |
TEKNOLOJİK TASARIM | Genetik ve Biyoteknoloji | |||
66 | İZMİR FEN LİSESİ | SULAK ALANLARIN KİRLİLİK SEVİYESİNİ ÖLÇEN VE BİLDİREN GÜNEŞ ENERJİLİ DUBA GELİŞTİRİLMESİ |
TEKNOLOJİK TASARIM | Çevre ve Çevreyi Koruma |
|||
67 | İZMİR ÖZEL EGE LİSESİ | ORTOPEDİK ENGELLİ BİREYLERE YÖNELİK ROBOTİK KOL TASARIMI | TEKNOLOJİK TASARIM | Robotik ve Kodlama | |||
68 | İZMİR GAZİEMİR NEVVAR SALİH İŞGÖREN ANADOLU LİSESİ | GELİŞTİRİLEN YAPAY ZEKA DESTEKLİ E-MATERYALİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EŞ/ZIT ANLAMLI KELİMELERİ ÖĞRENMEYE ETKİSİNİN İNCELENMESİ |
TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI |
Yapay Zekâ | |||
69 | İZMİR BUCA İNCİ-ÖZER TIRNAKLI FEN LİSESİ | KUŞAĞIMLA VAR OLAN DİL SOSYAL MEDYA / KUŞAK / DİL / İLETİŞİM İLİŞKİSİ |
TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI |
Dil ve Edebiyat | |||
70 | İZMİR BUCA İNCİ-ÖZER TIRNAKLI FEN LİSESİ | ROMANLARIN FİLME UYARLANMASININ OLUMLU VE OLUMSUZ YÖNLERİ | TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI |
Dil ve Edebiyat | |||
71 | İZMİR ÖZEL İZMİR BAHÇEŞEHİR KOLEJİ ELLİNCİ YIL ANADOLU LİSESİ İZMİR ÖZEL İZMİR BAHÇEŞEHİR KOLEJİ ELLİNCİ YIL FEN VE TEKNOLOJİ LİSESİ |
ELEKTRONİK KÜLTÜR BAĞLAMINDA TÜRK DÜNYASI ENTEGRASYONUNA EĞİTİMSEL VE KÜLTÜREL OBJELERİN TAŞINMASI: DESTAN İLLÜSTRASYON GRAFİĞİ |
TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI |
Kültürel Miras | |||
72 | İZMİR ÖZEL EGE LİSESİ | ÇOCUKLAR OKUR, DOĞA KURTULUR! -ÇOCUKLARA YÖNELİK ESERLERE EKOELEŞTİREL BİR BAKIŞ- |
TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI |
Çevre ve Çevreyi Koruma |
|||
73 | İZMİR MEV KOLEJİ ÖZEL GÜZELBAHÇE FEN LİSESİ | GÖRÜNTÜ ALGILAMA VE NESNELERİN İNTERNETİ İLE HAZIRLANAN ENGELSİZ EV İÇİ GÜVENLİK SİSTEMİ |
YAZILIM | Nesnelerin İnterneti | |||
74 | İZMİR ÖZEL EGE LİSESİ | YENİ NESİL KUANTUM ANAHTAR DAĞITIMI | YAZILIM | Siber Güvenlik | |||
75 | İZMİR ÖZEL EGE LİSESİ | HAYAT (HASTALIKLARIN YAPAY ZEKA İLE TEŞHİSİ) | YAZILIM | Yapay Zekâ | |||
76 | İZMİR FEN LİSESİ | TRANSFORMER MİMARİSİ KULLANARAK KLASİK GİTAR ÖZELİNDE SENTETİK MÜZİK ÜRETİMİ |
YAZILIM | Yapay Zekâ | |||
77 | İZMİR ÖZEL GELİŞİM KOLEJİ | TEK KULLANIMLIK ŞERİT TABANLI KRİPTOGRAFİK İLETİŞİM SİSTEMİ | YAZILIM | Siber Güvenlik | |||
78 | İZMİR ÖZEL İZMİR AMERİKAN KOLEJİ | MAKİNE ÖĞRENMESİ YÖNTEMİYLE BRAILLE ALFABESİNİN ÖĞRENİLMESİ UYGULAMASI |
YAZILIM | Yapay Zekâ | |||
79 | İZMİR ÖZEL İZMİR BAHÇEŞEHİR KOLEJİ ELLİNCİ YIL FEN VE TEKNOLOJİ LİSESİ | RADYOGRAFİ GÖRÜNTÜLERİNDEN OTOMATİK METİN ÜRETEN VE HASTALIK SINIFLANDIRAN HİBRİT BİR YAPAY SİNİR AĞI MİMARİSİ ÖNERİSİ |
YAZILIM | Yapay Zekâ | |||
2021 YILI 75 FİNALİST
2022 YILI 69 FİNALİST
2023 YILI 79 FİNALİST