1). Teknik Destek Oturumlarının hedef kitlesi hazırladıkları Erasmus+ KA1 projelerinin yazım aşamasında başvuru formlarında belli bir mesafe kat etmiş olan kurumlarımızdır. Proje yazımına hiç başlamamış kurumlarımız bu oturumlar için uygun değildir. Son başvuru tarihinin 02 Şubat 2017 olması nedeniyle öncelik KA1 Projelerinde olup, KA2 Projeleri yazım hazırlığı sürecinde olan kurumlarımızın da destek almak için ugurbetas35@hotmail.com adresinden ayrı bir randevu talep etmelerini rica ederiz.
2). Teknik Destek Oturumları 16-20 Ocak ve 23-27 Ocak 2017 tarihleri arasında;
· Sabah:09:30-10:15 / 10:30-11:15 / 11:30-12:15
· Öğleden Sonra:13:45-14:30 / 14:45-15:30 / 15:45-16:30
· Zaman dilimlerinde yapılması planlanmaktadır.
3). Bu oturumlar için Valilik oluru alınmayacaktır. Bu nedenle kurumlarımız kendilerine en uygun olan tarih ve saat dilimi için ugurbetas35@hotmail.com adresinden 3 tercih bildirerek randevu talep etmeleri gerekmektedir. Randevu talebinizde kurum bilgilerinizi ve katılacak kişi sayısını belirtmenizi ayrıca randevu saatiniz konusunda hassas olmanızı ve başvurunuzla ilgili sorularınızı net olarak belirleyerek hazırlıklı gelmenizi rica ederiz.
4). Teknik Destek Oturumları yüz yüze İzmir İl MEM yeni binası (Konak katlı otopark arkası) ikinci kat ARGE Birimi 299 numaralı odasında gerçekleştirilecektir.
5). Oturumların kapasitesi sınırlı olduğu için belirli sayıda kuruma destek verilebilecektir. Öncelik gönderilen e-posta tarihine ve zamanına göre değerlendirilecektir. Değerlendirme sonrası teknik destek verilecek kurumlara e-posta ile geri dönüş yapılacaktır.
Tüm Kurumlarımıza Başvurularında Başarılar Diliyoruz.
İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü ARGE Birimi